Posts

Showing posts from January, 2012
Image
Sesungguhnya aku memilihmu, mencintaimu kerana Agamamu.... Maka,, apabila kamu meninggalkan Agamamu... Itu bermakna, aku harus pergi meninggalkanmu....;)

LIRIK LAGU SIXTH SENSE & SAUJANA (PENERANG HATI)

Mencinta Mu terangkan jiwaku
Merindu Mu hatiku selalu
Hanya diri Mu satu cintaku
Tak akan mampu ku jauh dari Mu

Satu nafas ku harap Kau ada
Hanya pada Mu Tuhan ku rayu

Ku akan mencinta Mu
Selalu merindu Mu seluruh jiwaku

Kau terangi aku
Engkau penjaga hatiku
Pendamping jiwaku
Cerahkan cintaku
Cinta yang abadi

LIRIK LAGU HAFIZ (UNTUK KAMU)

Image
Raut wajah…Mendamaikan…
Dan sesuci..Selembut hatimu..
Sinar mata…Mempersona…
Bagai gugur seluruh jantungku…
Aku Ingin engkau tahu…
Cinta aku satu…
Tercipta buat dirimu..
Hanya… Untuk kamu…
Huuu…Huuu…Huuu…
Huuu…Huuu…Huuu…
Aku ingin engkau tahu..
Cinta aku satu…..
Tercipta buat dirimu…
Hanya untuk kamu…

LIRIK LAGU YUNA (PENAKUT)

Lirik Lagu Penakut – Yuna

Tak semua kau rancang akan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Chorus
Ini tidak adil tidak adil baginya
Ini tidak adil tidak adil bagiku
Ini tidak adil
Untuk engkau bertanya jika ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap tak pernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah cuba kau ringankan

Ulang Chorus
Kau bukan milikku
Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu
Kau bukan milikku
Dan engkau pun tahu
Kau bukan milikku

Cha baru nak mula...

Assalamualaikum...ahlan wasahlan...<3 urm....baru je torai2 nak ber blogging ni..xtau la bley tahan bpe lme...
tp xpe...kita cuba,try,test dlu kn..bru la tau boleh ke tidak...boleh ke tidak???*datin wanabe
insyaAllah..cha boleh punya...rse2 blog ni cha create utk kawan smua..nak share la kan...
pesan2 ummi,pesan2 abah...pesan2 Allah,Rasul..urm..mcm2 pesan lg la...disamping kita story mory la kan about daily life ckit2....boleh??

Cerciter ckit psal cha...
ala-ala intro utk first entry ni...huhuw..cha sbnarnye..nme Siti Aisya..je..xdela humaira2 tu..sje je ltak..ehe..sbb kulit muka ni pun ada la ciri2 humaira...*prasan je..:p
berstatus....??...single la..student lg pn kan...stdent mne??..student universiti la..urm..u mne??..
ishk..!!byk sgt persoalan bermain diminda...*najwa latiff...hehe...Cha stdy kt UiTM di aty ku... umO mcm da 20..tp blm lg...bln 12..2012 bru la genap 20...ishk..serraamm kn ble bdak2 belasan ni..tetiba nk msuk 20-an...rse cm veteran..ehe..veteran ke??!!
iyola...sebenarny…