Posts

Showing posts from March, 2014

Kalau tak suka, jangan tunjuk sangat.....!!!

Image
by the way... just a simple story that i wanna share...........
urm... kita selalu dengar orang kata...... "kau jangan gaduh or tak suka dengan mamat tu sangat doe..!! nanti dye jadi laky kau....".......yekew?? tak tau la kan..lantak la..sebab kalau dengan manusia ni saya tak berani nak gaduh2.. sebab manusia sekarang suka simbah asid.....*motiff...~~~

then, this is my story di mana...pada zaman dahulu kala, ketika bersekolah rendah dan bersekolah tinggi a.k.a menegah...i really20000xxxxxx doesn't like pink....!!! yukkss...!!
becoz, kawan2 kata la kat budak2 yang suka pink ni gedik2...girly2.....so, mereka sangat2 menyumpah orang yang minat pink.......*whyy...???

then, saya pun terikut2 jugak.... no pink... no pink... no pink.......
but now, NOW.........i'm totally crazy with pink....!!!

sejak masuk universiti ni.... hidup dengan benda2 kaler pink je banyak....:P

then, now i believe...yang kalau kita tak suka...jangan sampai tak suka sangat....satu ary benda yang kita tak s…